Agent back-office anglophone

29/01/2024 M-Job.ma Casablanca
Le recruteur :

Allowin, centre d'appels crée en 2008 à Casablanca, spécialisé dans les nouvelles technologies, L'E-business et les sondages avec des activités assez diversifiées (Emission d'appel : Prise de rendez-vous et Télévente / Réception d'appel :Service client / Backoffice : Mailing,Qualification de fichiers). Avec 80% des conseillers clientèle en CDI et 4 % de turnover,Allowin propose un accompagnement permanent à ses collaborateurs et offre des possibilités d'évolution interne pour les plus compétents et méritants.

Poste à occuper :

  Salaire  :

- 7000 DH net + Primes

Horaires  :

- Du Lundi au Dimache . 16h à 01h00

Type d'emploi : Temps plein, CDI

Salaire : 7 000,00DH par mois

Profil recherché :

Main Duties:                
-    Process and investigate content flagged by our security system for potential fraudulent and/or non-compliant behaviour. 
-    Process and approve descriptions, photos and video content of adverts per our guidelines. Where necessary, remove and/or amend user-generated content and communicate these changes to the user. 
-    Regularly review any adverts that have been reported to us as potential fraud and take the appropriate action. 
-    Maintain an excellent working knowledge of scam patterns and scam detection techniques by keeping up to date with any updates or new patterns shared by other members of our team. 
-    Process accounts flagged for review on the User Watchlist. Document investigations clearly for company records and communicate findings with site users where appropriate. 
-    Investigate and respond to reports from site users, ensuring that any action taken is appropriate and in accordance with our processes.
-    Speak to site users via phone where necessary. 
-    Process agency due diligence checks, both for newly registered agents and existing agents annually and/or where necessary.  
-    Liaise with the police and local authorities regarding account investigations where necessary and appropriate. 

Secteur(s) d'activité : Centres d'appels Métier(s) : Métiers des centres d'appels Niveau d'expériences requis : Junior (de 3 à 5 ans) Niveau d'études exigé : BAC+2 Langue(s) exigée(s) : Anglais L'offre a été publiée il y a 8 minutes avant sur le site.