As a Customer Care Agent, you will have to answer calls with the main objective of providing excellent service in all situations......Secteur d'activité : Centre d'appel Fonction : Call Centers (métiers de) Expérience requise : Moins de 1 an Niveau d'étude demandé : Bac Type de contrat proposé : CDI - Télétravail : Non ...
As a Customer Care Agent, you will have to answer calls with the main objective of providing excellent service in all situations (questions,......Secteur d'activité : Centre d'appel Fonction : Call Centers (métiers de) Expérience requise : Débutant Niveau d'étude demandé : Bac Type de contrat proposé : CDI - Télétravail : Non ...
Your mission will consist in : Ensure a good management of the various customer transactions Embody, promote and enhance the image, products and services of the brand. Know, master and communicate the procedures, the specific details of the different ...
As the Client Success Manager (CSM) at Foundever® you will be responsible for the relationship with CX Analytics clients to ensure satisfaction and delivery of analytics solutions and services. You will play a vital role in understanding the client ...
Notre société multinationale recrute des conseillers techniques pour le service clientèle d'un fournisseur d'accès Internet et de télécommunications Français. Au sein d'une équipe......Secteur d'activité : Centre d'appel Fonction : Call Centers (métiers de) Expérience requise : Débutant Niveau d'étude demandé : Bac Type de contrat proposé : CDI - Télétravail : Hybride ...
As a Customer Care Agent For a worldwide logistic campany , you will have to answer calls with the main objective of providing excellent service in......Secteur d'activité : Centre d'appel Fonction : Call Centers (métiers de) Expérience requise : De 1 à 3 ans Niveau d'étude demandé : Bac Type de contrat proposé : CDI - Télétravail : Non ...
Your mission will consist in : - Ensure a good management of the various customer transactions - Embody, promote and enhance the image, products and services of the brand. - Know, master and communicate the procedures, the specific details of the ...