Ses activités comptent notamment la commercialisation de véhicules automobiles de marques leaders (Volkswagen, Audi, et Skoda), mais s'étendent également au financement et assurances, à la location de voitures, et à l'import et la distribution de produits étrangers ...
Rattaché au Manager Recettes commerciales vous serez en charge de : * Coordonner et superviser les opérations effectuées par l'équipe de la facturation. * Veiller à ce que toutes les ventes soient......Secteur d'activité : Agroalimentaire Fonction : Gestion / Comptabilité / Finance Expérience requise : De 1 à 3 ans Niveau d'étude demandé : Bac +5 et plus Type de contrat proposé : CDI - Télétravail : Non ...
Collaboration avec les équipes commerciales pour développer des solutions financières adaptées aux besoins des clients. Gestion Administrative : Collaboration avec les équipes pour assurer la gestion administrative et financière des projets ...
Every day, we rise to the challenge to make a difference and here's how the Executive Admin Assistant role will make an impact: The position holder is responsible for carrying out comprehensive administrative and organizational support to Head of Commercial NA ...
Collaborer avec Business Relationship Manager pour fournir des informations spécifiques Fournir une analyse mensuelle des tendances du niveau de service Votre Profil Education: Minimum Bac+4 en réseaux et sécurité Certification: Une certification dans la sécurité ...
Description du poste Position: EMEA Credit Analyst Job Description: Our EMEA Finance Team is looking for a Credit Analyst to support our global organization & our local entities across the EMEA region....You will become part of the Credit & Cash team, consisting of 2 employees and a manager. You will focus on cooperating with the business management of the region. WHAT WILL YOU DO? ...
He is responsible for monitoring the following activities: HR Data Administration : - Updating the movements (Hiring, mobility and Exits) in HR Tools (workforce management) - Reporting technical problems identified to the support teams, - Ensuring good data quality ...
management....Ensure the compliance with project management methodologies. Assist PM in using the project management tool in a compatible way with AXA GO processes and rules. Take responsibility of different technical requests ...
SPOC for global projects and initiatives. § Manage and/or roll out HR projects (AXAllence, homeworking, onboarding, etc) and participate in the management of the resulting change. § Partnering with key stakeholders to develop action plans that prioritizes and ...
Job Purpose The Accounting Controller (AC) is a finance leader who is the linking pin within the operational model (liaising with all relevant stakeholders: Commercial and ISC navigators, FP&A, RAC, ACD and beyond) to meet the AN and operational goals for retained ...