Nous développons des solutions innovantes et créons continuellement du contenu média multiplateforme originale....Profil Recherché * A minimum level of college degree (bac+2) in communication, salesforce, Literature or computer science. * A former experience in a customer service in the call center's field would be a significant plus. * A good flexibility to work variable ...
Détecter les besoins de nos clients afin de leur apporter la solution adaptée. * Développer le portefeuille clients. * Assurer un suivi méticuleux des ventes réalisées. * Appliquer......Secteur d'activité : Centre d'appel Fonction : Call Centers (métiers de) Expérience requise : De 1 à 3 ans Niveau d'étude demandé : Bac Type de contrat proposé : CDI - Télétravail : Non ...
Détecter les besoins de nos clients afin de leur apporter la solution adéquate. Avoir de bonnes capacités d'analyse, savoir définir les problèmes et prendre des décisions. Pouvoir communiquer......Secteur d'activité : Centre d'appel - Offshoring / Nearshoring Fonction : Call Centers (métiers de) , Commercial / Vente / Export Expérience requise : De 1 à 3 ans Niveau d'étude demandé : Bac Type de contrat proposé : CDI - Télétravail : Non ...
* Compiles, codes, categorizes, calculates, tabulates, audits, or verifies information or data. * Completes accounts receivable period end closing functions and procedures; credit and period end reporting. * Upholds the policies and procedures outlined in the ...
* Reviews comment cards, guest satisfaction results and other data to identify areas of improvement....Additional Responsibilities * Provides information to executive teams, managers and supervisors, co-workers, and subordinates by telephone, in written form, e-mail, or in person. * Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve ...
Description du poste Leading societies to a low carbon future, Alstom develops and markets mobility solutions that provide the sustainable foundations for the future of transportation....Our product portfolio ranges from high-speed trains, metros, monorail, and trams to integrated systems, customised services, infrastructure, signalling and digital mobility solutions ...
Dans ce contexte, vous serez en charge de : Détecter les besoins de nos clients afin de leur apporter la solution......Secteur d'activité : Centre d'appel Fonction : Call Centers (métiers de) Expérience requise : De 1 à 3 ans Niveau d'étude demandé : Bac Type de contrat proposé : CDI - Télétravail : Non ...
Descriptif du poste - Follow communication “scripts” When handling different topics - Identify customers' needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives - Build sustainable relationships and engage customers by taking ...