Purchasing officer - casablanca - Casablanca, Adecco

Purchasing officer - casablanca

20/09/2021 Casablanca Adecco Emploi.ma

Purchasing officer - casablanca

Poste proposé : Purchasing Officer - Casablanca Pour le compte de notre client, nous recrutons un  Purchasing Officer. Missions :  - Receive order requests from Business Units or end customers - Provide Proforma invoice based on the pre-agreed pricing - Once confirmed, place firm order to the appointed international suppliers according to the defined incoterms - Manage transport in case of EXW, FCA or FOB incoterms with the appointed forwarding company - Ensure on time collection, loading, transportation and arrival - Coordinate and prepare all relevant documentation for the customer (invoicing, BLs, preferential treatment documents. Profil recherché pour le poste : Purchasing Officer - Casablanca - English Profficient - Bachelor's Degree in Logistics, Business Administration, Management or relevant field. - Proven track record of working as a Purchasing Officer, Purchasing Agent, Purchasing Manager or a similar role. - Understanding of Purchasing management software such as SAP, - Strong understanding of purchasing processes and policies. - Proficient computer skills (Microsoft office suite). - Ability to create reports and conduct a cost analysis. Critères de l'annonce pour le poste : Purchasing Officer - Casablanca Métier : Transport, logistique Secteur d´activité : Services autres Type de contrat : CDI Région : Casablanca Ville : Casablanca Niveau d'expérience : Expérience entre 2 ans et 5 ans Niveau d'études : Bac+5 et plus Langues exigées : anglais › courant français › courant Nombre de poste(s) : 2


Responsable financier - casablanca - 1 an

and banks to ensure the domiciliation of the imports, the customs payment, and all related expenses. Manage the purchasing process from Purchase order to reception Manage the relationship with the supply chain team Manage the relationship with the ...

Responsable financier - mission de 1 an - casablanca

and banks to ensure the domiciliation of the imports, the customs payment, and all related expenses. Manage the purchasing process from Purchase order to reception Manage the relationship with the supply chain team Manage the relationship with the ...

Comptable financier - mission de 1 an - casablanca

and banks to ensure the domiciliation of the imports, the customs payment, and all related expenses. Manage the purchasing process from Purchase order to reception Manage the relationship with the supply chain team Manage the relationship with the ...

Cadre financier - mission de 1 an - casablanca

and banks to ensure the domiciliation of the imports, the customs payment, and all related expenses. Manage the purchasing process from Purchase order to reception Manage the relationship with the supply chain team Manage the relationship with the ...

Financial officer - mission de 1 an

  Financial Officer ayant 2 ans d'expérience au minimum. Missions :  Transactional activities with administration and banks to ensure the domiciliation of the imports, the customs payment, and all related expenses. Manage the purchasing process from ...

Chargé de recrutement / recruitment officer (h/f)

Reporting sur le CRM interne de l'entreprise. Profil recherché pour le poste : Chargé de Recrutement / Recruitment Officer (H/F) Profil : De formation Bac+5 en Gestion / Management des Ressources Humaines ; Une expérience réussie en RECRUTEMENT de ...

Country cyber security & privacy officer

Professional Knowledge Insight and planning capability: in-depth insight into and understand local security and privacy laws and regulations as well as... Secteur d'activité : Telecom Fonction : Télécoms / Réseaux, Télécoms / Réseaux Expérience ...

Hr operations officer (f/m)

The purpose of the role: The HR Operations Officer will be in charge within the team of multiple cross-functional activities, he will be versatile in the... Secteur d'activité : Offshoring / Nearshoring Fonction : RH / Personnel / Formation ...

Local information security officer

Dans le cadre du renforcement de son management de la sécurité de l'information, la #Oneteam recrute un Agent Local de la... Secteur d'activité : Offshoring / Nearshoring Fonction : Informatique / Electronique, Télécoms / Réseaux Expérience requise ...

Wow officer - tanger med ii

The objective of this position is to support the deployment of APMT WoW, assist the functions/department to leverage the APMT WoW maturity score and follow up... Secteur d'activité : Transport / Messagerie / Logistique Fonction : Méthodes / Process ...

Accounting officer

L'Accounting Officer a la charge d'enregistrer les opérations et les missions comptables d'un portefeuille de clients luxembourgeois... Secteur d'activité : Conseil / Etudes Fonction : Gestion / Comptabilité / Finance, Expérience requise : Débutant ...

Technology transfer officer -spécialité biologie -biotechnologies-sciences de la vie

  Mission principaleVous serez chargé d'apporter le support aux équipes en matière de propriété intellectuelle.A ce titre, vous assistez et conseillez la... Secteur d'activité : Enseignement / Formation Fonction : Enseignement, Expérience requise ...

Hr officer

Missions : Gérer le processus de recrutement jusqu'à l'onboarding du candidat Assurer la préparation et... Secteur d'activité : Informatique Fonction : Informatique / Electronique, Informatique / Electronique Expérience requise : De 3 à 5 ans Niveau ...

Billing officer (h/f)

DESCRIPTIF Dans le cadre de la montée en charge des activités AXA GROUP OPERATIONS Maroc, le titulaire du poste devra assurer le traitement... Secteur d'activité : Banque / Finance Fonction : Gestion / Comptabilité / Finance, Assurance (métiers de ...

Project management officer

DESCRIPTION DU POSTE :Rattaché au responsable MSDA, le PMO aura pour mission de travailler sur un portefeuille de projets scientifiques à MSDA/UM6P et ses... Secteur d'activité : Enseignement / Formation Fonction : Gestion projet / Etudes / R&D ...

Hr officer - cdd - 1 year - tanger med ii

Purpose: Responsible self-driven and professional support to full scope HR function, mainly on onboarding, recruitment, training and Admin   We... Secteur d'activité : Transport / Messagerie / Logistique Fonction : RH / Personnel / Formation ...

Purchasing manager

Mohammed VI Polytechnic University's (UM6P) School of Hospitality Business & Management (SHBM) is driven by the motto “Nurturing today's talents, Impacting... Secteur d'activité : Enseignement / Formation Fonction : Achats / Supply Chain, Expérience ...

Program officer

 Mission :A la fois en appui à l'équipe pédagogique et consortium, le Program Officer est chargé de la mise en œuvre du programme d'actions en formation. Il est... Secteur d'activité : Enseignement / Formation Fonction : Gestion projet / Etudes ...

Junior program officer

Mission: Aide au design de programmes (Benchmark concurrents, market sizing, …)Aide au déploiement de programmes :- Coordination Faculty, Etudiants, logistique,... Secteur d'activité : Enseignement / Formation Fonction : Gestion projet / Etudes ...