Commerciaux à meknès avec prime déplafonnée !
Meknès 17/05/2024 WebhelpDescriptif du poste * véritable acteur du développement du portefeuille client confié, vous aurez pour mission de commercialiser des produit et/ou des services dans ...
Descriptif du poste * véritable acteur du développement du portefeuille client confié, vous aurez pour mission de commercialiser des produit et/ou des services dans ...
Responsabilités principales : identifier et contacter de nouveaux prospects sur le marché britannique ; présenter nos produits/services de manière convaincante et ...
As an intern shopify store manager, you will work closely with our team to manage and optimize multiple shopify stores, ensuring smooth operations and exceptional ...
Position overview: reporting directly to the production manager. the main responsibility will be to oversee and manage production-related activities, such as scheduling ...
Ensure the materials delivery on time to regional(s) platform(s) , in coordination with the 3pl ; ensure the reception of the materials until their delivery to ...
Ensure the follow up of npt with action plan to be all time bellow threshold - pilot production kpis meeting to dress action plan for continuous improvements - manage ...
support -consult line management of dedicated functions to identify hr needs, develop a mid and long term hr strategy and tactical hr action planning in alignment ...
Position overview: reporting directly to the production manager. the main responsibility will be to oversee and manage production-related activities, such as scheduling ...
And keep 100% delivery performance ensure customer demand analysis and improve the mps accuracy maintain planning stability, and avoid fluctuations in the firm ...
Le manager (le 2ème assistant) est le garant d'une bonne gestion du restaurant, il veille tout le temps sur la qualité, le service, la propreté pendant son shift ...
En tant que responsable admission / réception ,vous aurez comme principales missions : - connaitre les rouages du management pour coordonner le travail des équipes ...