Descriptif du poste We are TELUS International a leading company in digital customer experience (CX) innovator that designs, builds and delivers next-gen digital solutions for global and disruptive brands....At TELUS International, we enable customer experience innovation through spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first ...
Nous sommes votre prochaine TEAM. Vous recherchez un emploi qui vous passionne et vous apporte une réelle satisfaction professionnelle ? Vous êtes au bon endroit !...Exerçant dans les assurances de personnes, notre rôle est de sélectionner pour nos clients la solution la mieux adaptée en comparant les offres de sociétés d'assurances les plus prestigieuses en Europe ...
Résoudre les problèmes techniques d'exploitation et d'entretien par le traitement de questions et l'apport de solutions techniques selon des impératifs de qualité et de délais....régulières pour monter en compétenceso Travailler pour des marques de renom et des clients qui opèrent dans des secteurs d'activité très variéso Un programme d'accompagnement ambitieux pour les hauts potentielso Possibilité d'évolution en fonction de l'expérience ...
Descriptif du poste TELUS International is a leading company in digital customer experience (CX) innovator that designs, builds and delivers next-gen digital solutions for global and disruptive brands....At TELUS International, we enable customer experience innovation through spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first ...
What Do We Expect from Our New Team Member? * Develop effective forecasting models based on industry trends and demand patterns. * Support management with risk assessments and mitigation activities. * Propose and implement solutions to ...