The ability to maintain the cleanliness of the office and order supplies when necessary including the operational condition of the camera....The ability to operate office equipment such as a typewriter and computer. The ability to accurately maintain the HR Spectrum program as it relates to input, output and back-up assistance to the P&C Admin manager ...
In this role, the candidate will make an impact in the following ways: Master Supply Scheduling - Establishes and maintains a valid Master Production Schedule for a family of products, which meets customer's expectations and requirements while maximizing operational ...
Follows up on employees to ensure updating their data on the ESS system with the valid records and scanned documents needed for ticketing transactions. ...Qualifications (Academic, training, languages) Bachelor degree in Travel and Tourism/ HR/Administration or equivalent stream from a recognized university; alternately a diploma or certificate in a related field combined with needed years of experience. ...
budgétaire et à son actualisation tout au long de l'année ; Contrôler les résultats, notamment les chiffres d'affaires, les consommations diverses de l'hôtel et les analyser pour éviter tous coulages et détournements ; Superviser les inventaires à l'économat, offices ...
Préparation des liasses fiscales et états complémentaires annuels Autres; Analyse et lettrage de tous les comptes comptables Validation des notes de frais des collaborateurs suivant la procédure en place Participation à l'élaboration des budgets et forcasts Réponse ...
Du télétravail occasionnel (maximum 5 jours par mois) est possible (dans la limite des besoins liés aux formations chez nos clients) ; Un plan de formation individualisé afin de vous permettre de diversifier vos expertises ; Un programme d'intégration et de qualification ...
Office/Unit/Project Description (max 300 words) L'atteinte des engagements pris par le Maroc dans le cadre de l'Accord de Paris nécessite une implication et une contribution effective de tous les acteurs, un développement de compétences nouvelles en matière de ...
support Drive overall brand success across key Trade Zones by auditing and reporting on all DTC and WHS touchpoints Drive on the ground communication and training with WHS retailers in key Trade Zones Provide VM training and instore support for WHS Work with back office ...
et assurer le suivi des réalisations et des paiements Assurer la tarification et facturation en interface avec les équipes administration des ventes et les services de Comptabilité Assurer la structuration et suivi de la base de données, et le Reporting et la validation ...
Description du poste Le GROUPE RMO recrute pour son client Leader dans le secteur Automobile un/une Coordinateur/trice QSE sur la ville de knitra MISSIONS PRINCIPALES : Gestion des auditeurs : - Formation / validation (5S, 8D, basique Q, manuel QSE, Procdures et ...