L'assistant/assistante de direction accompagne le comité de Direction, et spécifiquement le Directeur Général, afin de faciliter et d'optimiser la gestion administrative de son activité. En étroite ...
Description du poste Logistics and Facilities Specialist JOB\_DESCRIPTION.SHARE.HTML CAROUSEL\_PARAGRAPH JOB\_DESCRIPTION.SHARE.HTML Casablanca, Morocco Administrative 36809 Job Description Join a team that is changing millions of lives....About this opportunity The Office Assistant takes care of the day to day running of the office (facilities), travel arrangements, the emergency response team and general support ...
You can find videos of the school on Youtube and get the idea of the school, facilities and the team. Brilliant opportunity to save money, as the cost of living in Tashkent is very cheap....Responsible for student welfare and pastoral development of the class group Maintaining the learning environment of the classroom and managing resources Organizing and taking part in school events, trips, and extra-curricular activities Line management of the teaching assistant ...
Collaborer étroitement avec d'autres départements internationaux pour faciliter la communication interne, la coordination des projets et l'échange d'informations. Exigences : Diplôme de niveau Bac+5 (ex. Master) dans une discipline pertinente ...
Vous êtes organisé, pragmatique et vous avez une facilité à communiquer avec les gens, ce poste est pour vous. ...Nous cherchons un bac+2 pour le poste d'assistante administrative et commerciale stagiaire, ayant un bon niveau en français et voulons une première expérience dans le monde professionnelle ...
Description du poste Personal Assistant to General Manager Casablanca Morocco Administration Job Description At AD, we unlock the power of nature to provide access to nutrition worldwide....Our breadth, depth, insights, facilities and logistical expertise give us unparalleled capabilities to meet needs for food, beverages, health and wellness, and more ...
We are made up of executive and administrative (or case team) assistants, visual service artists, receptionists, facilities staff, and the team leaders and office coordinators who manage these operations and business management jobs ...
quotidien/hebdomadaire/mensuel et organiser de nouvelles réunions et rendez-vous -Préparer et diffuser la correspondance, les mémos et les formulaires -Archiver et mettre à jour les coordonnées des employés, clients, fournisseurs et partenaires externes -Soutenir et faciliter ...