L' IT Service Delivery Manager (Area Manager) est responsable des différentes activités suivantes : Il est le représentant de la DSI pour son périmètre (Safran engineering services Maroc), en tant que membre de ...
Garantir : Le niveau de services adéquat pour les clients du pôle «Infra&Prod » L'accompagnement des clients dans leurs transformations digitales et autres. L'alignement des solutions proposées aux ...
Rattaché au Responsable IT votre missions principale est d'assurer la qualité de service de l'Assistance Téléphonique et de proximité pour les utilisateurs ASM et améliorer la satisfaction des ...
As the Client Success Manager (CSM) at Foundever® you will be responsible for the relationship with CX Analytics clients to ensure satisfaction and delivery of analytics solutions and services. You will play a vital role in understanding the client ...
Overview: Service Delivery Manager's I main objective is to deliver seamless services to customers. Develop strong internal/external customer relations and networks with the purpose of driving same account growth initiatives and enhanced margin in ...
Manages and supervises the Quality Project org unit according to defined objectives and KPIs Identifies potential for improvement in area of responsibility, offers consulting and contributes to improvement of service delivery Takes responsibility ...
- Manages and supervises the Customer Service org unit according to defined objectives and KPIs - Identifies potential for improvement in area of responsibility, offers consulting and contributes to improvement of service delivery - Takes responsibility ...
Objectif du Poste :Le Delivery Manager IT au sein du Centre Hospitalier Universitaire (CHU) a pour mission principale d'assurer la gestion efficace et efficiente des projets informatiques, des services et des livrables au sein de l'établissement hospitalier ...