You can find videos of the school on Youtube and get the idea of the school, facilities and the team. Brilliant opportunity to save money, as the cost of living in Tashkent is very cheap....Responsible for student welfare and pastoral development of the class group Maintaining the learning environment of the classroom and managing resources Organizing and taking part in school events, trips, and extra-curricular activities Line management of the teaching assistant ...
Every day, we rise to the challenge to make a difference and here's how the Executive Admin Assistant role will make an impact: The position holder is responsible for carrying out comprehensive administrative and organizational support to Head of Commercial NA ...
Description du poste Personal Assistant to General Manager Casablanca Morocco Administration Job Description At AD, we unlock the power of nature to provide access to nutrition worldwide....Our breadth, depth, insights, facilities and logistical expertise give us unparalleled capabilities to meet needs for food, beverages, health and wellness, and more ...
Entreprise Société spécialisé dans la grande distribution et l'entretien des véhicules Poste Nous sommes à la recherche d'un(e) assistant(e) ressources humaines pour renforcer notre équipe....En tant qu'assistante RH vous jouez un rôle dans le soutien opérationnel des activités liées à la gestion du personnel ...
Descriptif du poste À Propos de Nous : Rejoignez une équipe dynamique chez ADMINSERVMAROC, leader dans la facilitation de la transition vers une énergie propre. Nous sommes à la recherche de 2 profils pour le poste d'agent technique en URGENCE!! ...
We are made up of executive and administrative (or case team) assistants, visual service artists, receptionists, facilities staff, and the team leaders and office coordinators who manage these operations and business management jobs ...
quotidien/hebdomadaire/mensuel et organiser de nouvelles réunions et rendez-vous -Préparer et diffuser la correspondance, les mémos et les formulaires -Archiver et mettre à jour les coordonnées des employés, clients, fournisseurs et partenaires externes -Soutenir et faciliter ...