Descriptif du poste A medical project is currently looking for talented English speaking CSRs to join a new line of business (US Market) Main Tasks: * Manage daily sales call activity according to defined expectations, with the purpose of influencing customers ...
As Team Manager, your main tasks will be to: -Coach and support a team of Customer Advisors in achieving their objectives. -Ensure the application of the various performance indicators required and the overall performance of your team, as well as ...
Descriptif du poste We are looking for English Speaking Customer Service Advisors who will be representing a famous leader company in car and van rental for the UK market. n your role as a customer service and sales representative, you will be required to take calls ...
Summary of Primary Job Responsibilities: The Compliance Manager must have a strong background in compliance and regulatory strategies to ensure contractual obligations are met for each respective campaign. The ability to implement and monitor the ...
Vous allez intégrer une équipe de commerciaux dynamiques et motivés sous la direction d'un manager de proximité qui va vous accompagner et vous faire progresser. => Votre mission est axée sur le......Secteur d'activité : Centre d'appel Fonction : Call Centers (métiers de) Expérience requise : Moins de 1 an Niveau d'étude demandé : Bac Type de contrat proposé : Autre - Télétravail : Non ...
Marketing Call Center est une entreprise de services avec plus de 500 collaborateurs expérimentés qui gèrent au quotidien des prestations complexes, à forte valeurs ajoutées, pour des clients marocains, français et européens ...
- Manage your customer portfolio (canvassing, prospecting, monitoring, benchmarking, etc.). - Follow up on sales and ensure that they run smoothly; - Apply defined processes and master the use of tools. - Contribute to the smooth running of the department. - ...
Missions: The Workforce Account Manager oversees productivity by assessing, analyzing, and reporting employee's productivity at several levels. The mission is to determine the best way to utilize employees' productivity skills using techniques ...
Le Manager (le 2ème assistant) est le garant d'une bonne gestion du restaurant, il veille tout le temps sur la qualité, le service, la propreté pendant son shift et la sécurité des biens et des collaborateurs du......Secteur d'activité : Agroalimentaire - Hôtellerie / Restauration Fonction : Call Centers (métiers de) , Hôtellerie / Restauration (métiers de) Expérience requise : De 1 à 3 ans Niveau d'étude demandé : Bac +2 Type de contrat proposé : CDI - Télétravail : Non ...
Critères de l'annonce pour le poste : Responsable Pôle Formation Métier : Management, direction générale RH, formation Secteur d´activité : Banque, assurance, finances Centres d´appel, hotline, call center Type de contrat : CDI Région : Tanger-Tétouan-Al Hoceïma ...