the UK market. n your role as a customer service and sales representative, you will be required to take calls with the primary goal of providing great service in all circumstances (questions, complaints, sales requests for advice and help, and level 1 technical support ...
En gérant des supports magasins : outils, suivi de commande, avis clients…. Que ce soit en interaction directe (front office) ou en effectuant des tâches en coulisses (back-office) ...
Your main objective will be to deliver excellent service in all situations (questions, complaints, requests for advice and support; level 1 technical support)....As customer service is the backbone of the company, you will play a crucial and vital role in promoting the brand and its image through effective support and satisfaction of users and patients ...
Une première expérience est exigée dans les métiers du Recrutement IT, Support ou Assistance IT, ou vente de solutions SI. Contrat CDI. Poste en mode hybride (Remote / Onsite), pour note site de Casablanca....nos client, vous intervention sera axée sur 4 volets clés : 1) Mise en oeuvre de la stratégie de recherche et de sourcing (10% du temps) : Dans le cadre de besoins en CDI ou en Freelance, et en coordination avec les équipes de la Sourcing Factory : Proposer des supports ...
Missions : You receive calls in a friendly and professional manner, You open or follow up on incident tickets in the helpdesk database, by qualifying the nature of the incident and the priority....You diagnose the breakdowns to treat at your level or assign them to the departments concerned Profil Recherché You should have at least 2 years of experience in a help desk or user support role ...
Descriptif du poste Join Cnexia and choose to be part of a project that values innovation, promotes continuous skills development and gives creative and ambitious people in the high-tech field the opportunity to achieve their professional goals ...
Your duties may include: -Taking incoming calls from customers and providing support in resolving problems with their product -Listening to the customer, assessing their situation and providing them with relevant information about their coverage and what is possible ...
Descriptif du poste Notre client est un équipementier télécom de renommée internationale qui souhaite améliorer la satisfaction de ses clients B2B en leur apportant un support opérationnel offshore dans plusieurs domaines. - Contribuez à la mise en place du processus ...
* repère les réseaux sociaux / support de communication digitaux * participe aux discussions et y joue un rôle de modérateur. * Crée et gère lui-même des espaces d'échanges (blogs, forums, pages Facebook ...) afin d'entretenir un dialogue direct avec leurs utilisateurs ...
Sous la responsabilité de votre Responsable d'Équipe, votre principale mission consiste à : * Assister les clients en leurs apportant l'aide et le support nécessaire * Gérer les comptes des abonnés * Faire la promotion des produits de l'opérateur Etant en contact ...