Excellent communication telephonically and the ability to engage with customers. Excellent administration skills and tender document skills would be an advantage. Experienced in a related industry, the elevator industry would be an advantage ...
Nous intervenons dans différents secteurs tels que : la relation clientèle, communication, ressources humaines, les langues?...Qualifications et compétences : Expérience en vente incitative ou en service à la clientèle (un atout); Connaissances de base des ordinateurs (MS Office); Expérience souhaitée avec le marché Canadien Poste basé à Casablanca sur site Secteur(s) d'activité : Centres ...
bonne ressource pour répondre aux besoins de l'organisation Assister l'équipe dans la réalisation de leurs engagements Motiver l'équipe et reconnaitre les bons performeurs Assurer la mise en place d'un environnement de travail productif Etre le premier relais RH (Communication ...
Profil recherché pour le poste : Comptable Junior Qualifications : De formation Bac+3 / Bac+4 / Bac+5 Diplôme en Comptabilité, Finance ou domaine connexe Expérience préalable dans la comptabilité serait un plus Maitrise des outils informatiques (MS Office) Capacité ...
ORGANIZATIONAL RELATIONSHIPS: Morocco leadership team Marketing team HR Business finance Essential Personal Qualifications: Minimum of 5 years of experience in office administration Fluent English Language (written & spoken) Working knowledge of MS Office, Word ...
solutions efficaces Travailler en étroite collaboration avec le client pour comprendre ses besoins et objectifs Développer des cahiers des charges fonctionnels alignés sur les exigences industrielles Diriger et coordonner la mise en œuvre des projets, en assurant une communication ...
We hope you can contribute with: Experience in an economics function in an international company (an advance) Good analytical and IT skills (MS Office tools, especially Excel) Hands-on mentality, ability to work under time pressure, while maintaining accuracy Excellent ...
High knowledge in Excel and MS project online. Ability to take in charge new scopes and find ways to deal with new issues. Efficient communication Additional Skills Open mindset Ability to work in a team. Flexibility and ability to adapt to changes ...
Qualification Excellent communication and interpersonal skills, influencing, result orientation, problem solving, (project) management, entrepreneurship, people management Fluent in English, both verbal as well as in writing Specialized and broad experience on ...
Excellent knowledge of MS Office, Word, Excel, Power Point Excellent typing skills with high speed in both Arabic and English Excellent written and oral communication skills in both Arabic and English Organized and Disciplined Strong attention to detail ...