Rebond Commercial : Aptitude à identifier les opportunités de vente et à proposer des solutions adaptées aux besoins des clients ...
Descriptif du poste Pour renforcer nos équipes, nous recrutons des conseillers commerciaux en Prise de rendez-vous FAI en B2B pour le compte d'un opérateur pour les professionnels qui existe sur le marché Français depuis 34 ans....Mission : En tant que conseiller commercial en prise de rendez-vous, vous serez en charge de : - Prospecter des petites et moyennes entreprises. - Prendre rendez-vous avec le responsable du domaine pour le passage du commercial/ technicien sur le terrain ...
Profil Recherché The ideal candidates must have the following: * An excellent command of English * Focused on customer satisfaction * Willing to work full-time * Prior experience customer service or sales, preferably in a call center, is a plus * A bachelor degree ...
Vous disposez également : * d'une bonne connaissance de l'outil informatique, * Vous êtes dynamique, ambitieuse, avec une grande capacité d'écoute et d'adaptation * Une première expérience dans le domaine des Call centers reste souhaitable * Vous aimez le travail ...
-Idealerweise, haben Sie bereits erste Erfahrungen in einem Call Center gesammelt. Bei Foundever stehen alle Stellen Bewerbern mit Behinderungen oder eingeschränkter Mobilität offen ...
Descriptif du poste We are looking for English Speaking Customer Service Advisors who will be representing a famous leader company in car and van rental for the UK market. n your role as a customer service and sales representative, you will be required to take calls ...
Descriptif du poste The Foundever Group is recruiting customer service advisors for its site based at Arribat Center, to handle inbound calls on behalf of a leader in the design and marketing of advanced devices dedicated to monitoring the blood glucose levels ...
* Answering incoming calls and solving multiple issues * Provide customer guidance and deal with complains. * Perform cross sales and commercial rebound with the most suitable offer. * Technical issues diagnosis * Solving of simple and redundant problems * Working ...
* A former experience in a customer service in the call center's field would be a significant plus. * A good flexibility to work variable schedules, 44 hours per week. * Fluenty in both English and French. * Being familiar with computer handling as a main work ...