Descriptif du poste Rejoignez nos équipes d'experts en tant que Commercial & Sales Representative !...gestion de grands comptes ou en vente. - Solides compétences en négociation et en communication. - Capacité à travailler de manière autonome et en équipe. - Excellente élocution française et maîtrise de la langue en écrit et en oral. - Maîtrise du package Microsoft Office ...
Descriptif du poste NCC est à la recherche de ses futurs collaborateurs pour notre site à Tanger. Nous recrutons pour le compte d'un groupe d'huissiers, des téléconseillers pour collecter la dette, trouver des solutions de paiement, négocier les échéances ...
Descriptif du poste A propos du poste: En tant qu'Agent Back Office, vous serez responsable de la gestion administrative et technique des dossiers d'assurance de nos clients....Contribuer à l'amélioration de la qualité des services délivrés Profil Recherché Votre profil: * Vous avez un diplôme de niveau Bac ou équivalent en Gestion Administrative, Secrétariat ou Informatique * Vous avez une expérience de minimum 2 ans en tant qu'Agent Back Office ...
Descriptif du poste We are TELUS International a leading company in digital customer experience (CX) innovator that designs, builds and delivers next-gen digital solutions for global and disruptive brands....All aspects of employment, including the decision to hire and promote, are based on applicants' qualifications, merits, competence and performance without regard to any characteristic related to diversity ...
Descriptif du poste Job description We are TELUS International a leading company in digital customer experience (CX) innovator that designs, builds and delivers next-gen digital solutions for global and disruptive brands....All aspects of employment, including the decision to hire and promote, are based on applicants' qualifications, merits, competence and performance without regard to any characteristic related to diversity ...
Descriptif du poste At TELUS International, we enable customer experience innovation through spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first....All aspects of employment, including the decision to hire and promote, are based on applicants' qualifications, merits, competence and performance without regard to any characteristic related to diversity ...
Descriptif du poste TELUS International is a leading company in digital customer experience (CX) innovator that designs, builds and delivers next-gen digital solutions for global and disruptive brands....All aspects of employment, including the decision to hire and promote, are based on applicants' qualifications, merits, competence and performance without regard to any characteristic related to diversity ...