Description du poste Au sein de la Direction Qualité du SI de la DT2 AXA France, sur le périmètre du département Qualité de Service, vous serez intégré(e) au sein de l'équipe Qualité de Service Fonctions Supports. Vos missions consisterons : 1 ...
Description du poste Au sein du département Qualité de Service de la DT2 dans l'équipe Qualité de Service Pie de 11 personnes, le (la) candidat(e) rejoindra le pôle Souscription et Transversal IARD pour faire de l'assistance de niveau 2 Ses missions consisteront ...
Description du poste Agent back office en service client Morocco Post Date: 16 hours ago Applications 0 View(s) 0 Note:Don't supply any employers with your credit card, money transfers, or banking information for visas, exams, or any other purposes ...
Service Delivery Manager CDI| Casablanca| IT (Systèmes d'information) Service Delivery Manager Casablanca, Maroc CDI IT (Systèmes d'information) De formation bac+5, vous jutifiez d'une expérience similaire d'au moins 10 ans dans le domaine d'infrastructure et Production ...
Description du poste For our entity in Casablanca - Morocco, we are looking for an Customer Service Officer to join the Supply Chain and Controlling team of Agriculture Products Maghreb..... * Take full ownership/responsibility and ensure that all back-office processes from customer order receipt to payment receipt. * Receivables Management: Monitoring customer over dues, resolving account and pricing queries together with AR. * Process Non -Conformances ...