Descriptif du poste Join an exciting and rapidly growing call center as a Junior Customer Service Specialist! We take immense pride in delivering exceptional customer support services across various industries....As a Junior Customer Service Specialist, you will play a key role in our team, providing essential support to our valued clients ...
At Cnexia, we do more than just support the customers of our global network and the beneficiaries of our various services. We develop innovative solutions and continually create original multiplatform media content....If you're up for the challenge, we invite you to join a community that values bold ideas and gives you multiple opportunities for career fulfillment in a world-class, multi-cultural environment! ...
Descriptif du poste Nous recrutons un community manager afin d'animer et fédérer des communautés sur Internet pour le compte de nos clients..... * repère les réseaux sociaux / support de communication digitaux * participe aux discussions et y joue un rôle de modérateur. * Crée et gère lui-même des espaces d'échanges (blogs, forums, pages Facebook ...) afin d'entretenir un dialogue direct avec leurs utilisateurs ...
Support ; Vous aurez dans le cadre de votre travail tout le support de l'équipe de XMA BPO requis à votre succès (directrice onboarding, directeurs des ventes, spécialistes de produits, gestionnaires de programme, analystes technique, représentants service, etc ...
Support: As part of your role, you will have all the support from the XMA BPO team necessary for your success (onboarding director, sales directors, product specialists, program managers, technical analysts, service representatives, etc.) ...
Descriptif du poste Im Rahmen unserer BPO-Aktivitäten rekrutieren wir motivierte und erfahrene Talente, um unser Team von "Service Desk Analysts" zu verstärken. Aufgaben * Reagieren Sie zeitnah und präzise auf Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. * ...
Descriptif du poste Als IT-Helpdesk-Analyst übernehmen Sie eine Support-Rolle für deutschsprachige Kunden bei Helpdesk-Anfragen, Gerätekonfigurationen, Backup-Wartung und Softwareinstallation/-deinstallation....SLA für Ticketvolumen und -zeit zu diagnostizieren oder zu lösen - Aktualisierung von Arbeitsprotokollen und Befolgung von Schicht- oder Eskalationsprozessen, um komplexe Probleme an entsprechende Supportspezialisten weiterzuleiten oder an 2nd- und 3rd-Level-IT-Support-Mitarbeiter ...
Descriptif du poste Nous recherchons un chargé de modération de contenu et de community management passionné par les médias sociaux et les communautés en ligne....Profil Recherché -Expérience préalable dans la modération de contenu ou le community management. -Excellentes compétences en communication écrite et verbale en Français et en Anglais -Forte compréhension des médias sociaux et des tendances en ligne ...
Descriptif du poste As an IT Helpdesk Analyst, you will perform a support role for German-speaking customers on helpdesk queries, equipment configuration, backup maintenance, and software installing/de-installing....Daily Activities: Provide hardware/software/network problem diagnosis/resolution via telephone for end users customers Route problems to internal support group Coordinate and manage relationships with vendors and work closely with support staff to obtain technical ...