Responds to incoming communications including e-mails, inbound calls from customers and field associates, and direct mail. Required to utilize collection strategies to initiate collection effort for managed cross-divisional customers via phone and e-mail ...
Consultative selling - Strategizes and coaches team on how to apply consultative-selling techniques to identify and advance opportunities that result in ongoing profitable revenue growth for HP; prepares for client calls in partnership with sales teams and supports ...
Communication, Customer Service and Emergency Calls Answering phones in a prompt, professional and polite manner Ensuring emails are prompt & followed up - response times within 24 hours. Delegate & monitor inboxes....travel industry Computer skills Highly proficient in English both written and spoken Familiarity with Travel Industry Practice Excellent Customer Service & Attention to Detail Be resourceful, a good listener and ability to learn quickly Problem Solving/Complaint Resolution ...
Description du poste Scrum Master Health insurance My advantages at Intelcia Parking place Computer Mobile phone On-call bonus Job description Mission Garant d'un cadre de travail optimal entre la conception du produit et sa livraison....En accompagnant l'équipe et le product owner dans la communication, la résolution des problèmes et en mettant les jalons nécessaires à l'atteinte du niveau de qualité requis ...
Vous les aidez à prendre des décisions éclairées en leur expliquant les caractéristiques, les avantages et les options disponibles Traiter les commandes et les demandes de résolution de problèmes : Vous êtes responsable de la gestion des commandes des clients, ...
Ability to handle stressful situations Monitors and tracks issues to ensure accurate resolution Assumes a proactive role in technical support call avoidance by identifying known problems and documenting resolutions ...
Le recruteur : Organisme de formation et Call center Poste à occuper : De formation minimum BAC +2 dans le développement informatique, vous devrez posséder: Maitrise de langue française écrit et parlé....Excellentes compétences en résolution de problèmes et en analyse. Fortes compétences en communication et en collaboration ...
La mission d'un conseiller Digital consiste à :Répondre à la demande client par écrit dans les délais impartis.Accompagner le client jusqu'à résolution de sa problématique commerciale ou technique de premier niveau.Garantir l'atteinte des objectifs ...
Descriptif du poste About Us: Join an exciting and rapidly growing call center as a Junior Customer Service Specialist! We take immense pride in delivering exceptional customer support services across various industries....Responsibilities: - To serve as the primary contact for customers, promptly addressing inquiries and concerns through phone, email, live chat and other communication channels. - Collaborate with team members and supervisors to escalate complex issues for timely resolution ...